معیارهای عروس در مورد قد داماد

نوشته شده توسط:غتفالبی عغالبی | ۳ دیدگاه

عنوان: انتخاب منحصربفردترین و جذابترین حلقه عروسی

این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد

انتخاب لباس عروس شیک و بسیار زیبا از مهمترین معیارهای عروس خانم در برگزاری مراسم عروسی است و هر عروسی آرزو دارد در شب عروسی خود چون ستاره ای بدرخشد و زیباترین و برازنده ترین لباس را بپوشد.

مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب لباس عروس می‌بایست مد نظر داشته باشید، انتخاب مدل لباس عروسی است که متناسب با اندام شما باشد و شما را خوش اندام‌تر ‌نشان دهد.
لباس عروس هایی که دامن آنها A شکل است و یا دامن پف دار دارند، برای عروس خانم‌هایی که قسمت‌های پایین بدن آنها چاق است و اصطلاحا اندامی گلابی شکل دارند، مناسب است. مدل‌های پری‌دریایی برای عروس خانم هایی که از اندامی متناسب برخوردارند مناسب‌تر ‌است.

 

اگر گودی کمرتان کم است می توانید با سفارش یک دامن پف کرده ی بزرگ کمرتان را باریک نشان دهید که معمولا برای چنین لباسی از تور بهتر می توانید بهره بگیرید.

اگر قصد سفارش لباس نامزدی دارید و چاق هستید می توانید از رنگ های تیره تر مثل سرخابی تیره ، آبی تیره ، بنفش و ... استفاده کنید. رنگ های روشن مثل کرم ، صورتی روشن ، لیمویی ، یاسی و ... برای خانم های خوش اندام و یا لاغر مناسب تر است.

یک پیشنهاد دیگر برای خانم های چاق این است که لباس هایی را انتخاب کنند که برش های عمودی در آن داشته باشد.

پارچه هایی که طرح های ریز و محو دارند برای خانم های چاق و پارچه های با طرح درشت برای خانم های لاغر و خوش اندام مناسب هستند .

توجه داشته باشید که اگر پایین تنه تان از بالا تنه تان بزرگ تر است یا به عبارتی در آن ها اختلاف سایز دارید ،از مدل های ماهی چشم پوشی کنید.

پیشنهاد دیگر برای عروس خانم‌های لاغر و قدبلند، مدل‌های راسته است. عروس خانم‌هایی که نمی‌خواهند از دامن‌های پف دار یا A شکل استفاده کنند، این مدل می‌تواند مناسب باشد.

هنگام سفارش لباس عروس از خیاط تان بخواهید که یک هفته تا چهار روز قبل از مراسم عروسی لباس تان را تحویل دهد تا بدین ترتیب اگر ایرادی در گوشه ای از لباس تان وجود داشت بتوانید آن را در این فرصت برطرف کنید و هم چنین می توانید از این طریق از بدقولی احتمالی خیاط ها پیشگیری کنید.

بهتر است در لباس عروس تان راحت باشید یا اگر لباس راحتی نیست حداقل ناراحت هم نباشد . از پوشیدن گن های ضخیم که باعث ناراحتی تان می شود پرهیز کنید زیرا هم گرم تان خواهد شد و هم عرصه را به شما تنگ خواهد کرد و در آن لباس حجیم عروسی بعد از دقایقی احساس خفگی و سنگینی خواهید کرد. بهتر است برای لاغر تر نشان دادن تان در لباس عروسی فنر بگذارید تا نیازی به گن نداشته باشید و یا از گن های ظریف استفاده کنید.

در این مقاله درمورد  انتخاب بهترین آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۲:۱۰:۰۷

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from
    you! However, how could we communicate?

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۱:۱۷

    I just could not depart your website before suggesting that I really enjoyed the usual information a person supply
    to your guests? Is gonna be again often in order to inspect new posts

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۷:۱۳

    Incredible points. Outstanding arguments. Keep up the good effort.

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت و اقامت در برخی کشورها و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد تشریفات مجالس ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , طراحی دکوراسیون آشپزخانه, منتشر میشود.