آموزش تعمیرات لپ تاپ :Laptop دستگاهی با ابعاد کم که خیلی حساس می باشد

نوشته شده توسط:غتفالبی عغالبی | ۰ دیدگاه

آموزش تعمیرات لپ تاپ :Laptop وسیله ای با ابعاد کم و حدودا کم جرم می باشد. جرم لپ‌تاپ   حدودا بین یک الی ۷ کیلو می باشد که به اندازه و قطعات استفاده گردیده در تولید آن بستگی دارد. Laptop کوچک‌تر از کامپیوتر ‌های معمولی است و قادر است با یک باتری عمل کند و یا از یک آداپتور AC/DC بیرونی تغذیه شود. بسیاری از آن‌ها چند سلول سه ولت دارا میباشند که در ایفای عملکرد تایمر و بقیه ی فرایندها در زمان قطع برق کارایی دارد. لپ‌تاپ ها به طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شده‌است.  آموزش تعمیرات لپ تاپ Laptop‌ها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه درآن‌ها برای RAM در نظر گرفته شده‌است. رایانه کیفی‌ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین آنها وجود دارد ولی می‌توان صفحه‌کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آنها متصل کرد. لپ‌تاپ ها در انواع مختلف ساخته شده اند. و خریداد با توجه به کاری که با لپ‌تاپ می خواهد انجام بدهد آن ها را خریداری می کند.

  صفحه نمایش بلور مایع پیشرفته و به خصوص آموزش تعمیرات لپ تاپ  ماتریس فعال LCD می‌تواند عامل رشد اصلی باشد. هر صفحه نمایش سفید و سیاه، آبی و سفید و یا خاکستری و STN در معرض سایه‌های سنگین قرار گرفت

و حرکات تغییر کردند. صفحه نمایش رنگی STN کم‌کم رشد پیدا کرد اگر چه کیفیت نمایش ضعیف بوده‌است. تا سال ۱۹۹۱، دو نوع تکنولوژی LCD وارد بازار شد که به نام Dual STN و TFT بود. صفحه نمایش STN دارای مسائل خاص است

مانند افزایش قیمت و دسترسی به نمایش عالی. DSTN می‌تواند برتر از TFT باشد و تا اواسط دهه ۹۰ کم‌کم شهرت یافت. دقت نمایش آن نیز زیاد است و زمان واکنش سریع می‌باشد. در این شرایط جایگزینی مانیتور CRT سنتی عملی گردد.

    این نوع تکنولوژی‌ها می‌توانند برگرفته از درایو دیسک فلاپی باشند. در این حالت درایو دیسک سخت که ظرفیت بالا دارد می‌تواند اعتبار بالاتر را بدست آورد. کاربردها ذخیره‌ها را بر Laptop انجام می‌دهند.

HDD ۵/۳ یک واکنش نسبت به نیازهای طراحان نوت بوک بوده‌است. تولیدات کم هزینه در این مسیر وارد بازار شدند. با فشار نوت بوک‌ها اندازه به ۵/۲ رسید. یک LAPTOP کودکانه (OLPC) نیز با استفاده از Flash به جای دیسک سخت استفاده شد.

قابلیت ارتباط پیشرفته در این شرایط مودم درونی و مجموعه‌استاندارد، موازی و PS/2 در Laptop سازگار IBM-PC عرضه شد. توسعه آداپتور از ۱۹۹۷ عملی شد و USB از ۱۹۹۹ رشد یافت.

 Wife به آسانی با ابزار جانبی استفاده خواهد شد.  آموزش تعمیرات لپ تاپ چند laptop در مودم بی‌سیم پهنای باند ۳G ارزیابی شد laptop مدرن با ویژگی ۱۲ اینچ و یا ماتریس فعال دارای دقت نمایش ۷۶۸×۱۰۲۴ می‌باشد.

کارت pc قیمت توسعه استفاده شده این نوع دسک تاپ درایو ۵/۳ دارد و می‌تواند مصرف کمتر توان را به همراه داشته باشد. تراشه‌های صوتی و تصویری نیز منسجم شدند. این باعث محدودیت استفاده laptop شد.

دو نوع فیلد برای افزایش ثابت تقاضای سخت‌افزاری در نظر گرفته شد. کم‌کم به این روش پردازنده‌های گرافیکی مانند Dell، E۱۵۰۵ با یک نوع حرکت ATIM یا X۱۳۰۰ وارد بازار شدند. این نوع پردازنده‌ها بهتر از دسک تاپ هستند

این عامل بهینه‌سازی استفاده کمتر توان است.
 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت و اقامت در برخی کشورها و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد تشریفات مجالس ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , طراحی دکوراسیون آشپزخانه, منتشر میشود.