دکوراسیون اداری شیک و زیبا

نوشته شده توسط:غتفالبی عغالبی | ۴ دیدگاه

عنوان : استفاده از فنگ شویی در دکوراسیون آپارتمان|طراحی دکوراسیون منزل و گنجهپوشاک|ست کردن بسیار زیبایصندلی وموکت|بهرمندی بسیار زیباازمهتاب دردکوراسیونخانه|سرویس چوبیدر طراحی دکوراسیونعالی |طراحی دکوراسیونمبلمان در طراحی دکوراسیون منزل}
 
یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید برخی فاکتورهای مهم را برای ایجاد آرامش و راحتی در فضای داخلی اتاق خواب در نظر داشت و طراحی دکوراسیون اتاق خواب رویایی و آرامش بخش را ایجاد کرد. مهمترین  خواسته هر کسی از یک اتاق خوب این است که در مدت زمانی که قرار است در انجا برای استراحت باشد احساس آرامش و راحتی خاطر داشته باشد.شاید اگر بخواهیم تعریفی برای یک اتاق خوب داشته باشیم اینگونه بتوان گفت که اتاقی که به افراد درونش به واسطه نوع چیدمان و نور پردازی و رنگ های به کار رفته احساس آرامش بیشتری می دهد را اتاق خواب خوب می گویند.در میان رنگ می توان از رنگ هایی همچون سفید و کرم روشن استفاده کرد. این دو رنگ باعث ایجاد آرامش می شوند.برای دیوار ها نیز می توانید از رنگ های استخوانی استفاده نمایید.برای رسیدن به بهترین حالت دکوراسیون اتاق خواب حتما باید مبحث رنگ ها را بسیار با دقت  دنبال نمایید چرا که می تواند عامل مهم و تایین کننده ای در میزان رضایت شما از محیط آنجا داشته باشد.

 

اگر قطعه ای از مبلمان موجود در اتاق خواب بصورت اریب در گوشه اتاق قرار گرفته باشد ، قسمت گوشه اتاق را با موجودی زنده پر کنید تا از انباشت انرژی مُرده جلوگیری شود.

از گیاهان برای نرم کردن گوشه های تیز مبلمانی که مستقیماً روبروی موقعیت خواب شما هستند استفاده کنید.

اکثر اتاق ها در ساختمانهای مدرن درهای بلندی دارند و لذا جریان انرژی مثبت را خنثی میکنند ، ساده ترین راه برای اصلاح آن عبارات است از :
• اندازه گیری ارتفاع در
• کم کردن ارتفاع ایده آل

یک قطعه چوب با همین ابعاد تهیه کنید و با چسب به قسمت بالای چارچوب متصل کنید و آنرا رنگ کنید تا همرنگ محیط اطرافش شود ، ترکیب حاصل شبیه چارچوب اصلی در خواهد بود.

تا جایی که میتوانید فضای فضای زیر تختخواب تان را تمیز و خالی نگه دارید ، شاید بتوانید چیزهایی که معمولاً در زیر تختخواب نگه میداشتید را در یک کمد دیواری قرار دهید.

برای دیوارهای اتاق خواب اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری را دارید حتما از طرح های خلوت با رنگ آمیزی ملایم استفاده کنید. طرح های شلوغ باعث ایجاد حس سردرگمی در شما خواهد شد.در واقع هر چقدر رنگ ها در اتاق خواب آرامتر باشند شما عمیق تر و راحت تر به خواب فرو خواهید رفت.حتی پیشنهاد می کنیم اگر می توانید در هنگام خواب مخصوصا در شب ها آینه های اتاق را با پارچه ای بپوشانید تا فضای اتاق را ارامش بخش تر نمایید.

تختخواب را در قسمتی از اتاق‌خواب قرار دهید که به‌طور مورب از در دور باشد. حتی بهتر است تختخواب با در، در یک خط مستقیم نباشد. قانون فنگ‌شویی می‌گوید که وقتی در تختخواب دراز کشیده‌اید باید قادر به دیدن در باشید اما نباید در امتداد آن قرار بگیرید. این در که قانون فنگ‌شویی از آن حرف می‌زند، می‌تواند در اتاق، بالکن یا پاسیو، حمام یا کمد باشد. ایده‌آل این است که تختخواب به‌طور مورب نسبت به هر دری و در گوشه‌ای از اتاق‌خواب قرار بگیرد. اگر تختخواب شما در نزدیکی در قرار بگیرد، ممکن است با حضور ناگهانی کسی به اتاق شما غافلگیر و شگفت‌زده شوید. هر چه از در دورتر باشید، بیشتر آماده چیزی هستید که ممکن است اتفاق بیفتد. دلیل اینکه تختخواب باید دور از در قرار بگیرد، شاید همین باشد. در بهترین شرایط وقتی از خواب بیدار می‌شوید، در اتاق باید در خط مستقیم دید شما باشد تا این احساس را پیدا کنید که به زندگی مسلط هستید؛حسی که فنگ‌شویی نسبت به آن تاکید زیادی دارد.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۲:۵۳:۴۵

    Quality content is the crucial to invite the users to pay a visit the web page, that's what this site is providing.

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۴:۲۵:۵۷

    Hi there i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read
    this post i thought i could also make comment due to this good paragraph.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲:۰۸

    Thanks in favor of sharing such a nice opinion,
    post is pleasant, thats why i have read it fully

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۸:۴۲

    Paragraph writing is also a excitement, if you be acquainted with afterward you
    can write or else it is complicated to write.

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت و اقامت در برخی کشورها و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد تشریفات مجالس ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , طراحی دکوراسیون آشپزخانه, منتشر میشود.